Udělejte z Vaši internetové komerce silný zdroj příjmů
Internetový obchod již dávno nemůže být vnímán pouze jako katalog produktů s možností „přidat do košíku“. Základ úspěchu vedle primární funkčnosti tvoří atraktivita (design), přizpůsobení e-shopu potřebám konkrétního klienta a jeho modelového zákazníka (analýza, programování) a v neposlední řadě velice důležitá optimalizace pro vyhledávače (SEO) a další procesy, které nasměrují surf zákazníka přímo do vašeho e-obchodu.

Layout internetového obchodu je virtuální výlohou, jejíž účelem je zaujmout dané cílové skupiny a ponouknout je k prohlídce a nákupu zboží. Dobře sestavený e-shop by měl být maximálně přizpůsoben vašim podnikatelským záměrům. V našich referencích naleznete internetové varianty malých designových obchůdků, jasně cílených firemních prodejen i nákupních hal a galerií s promyšlenou strukturou a rozsáhlým nebo členěným sortimentem.

05/2016

05/2016

01/2016

10/2015

09/2015

01/2015

12/2014

06/2014

03/2014

09/2013

04/2013

01/2013

10/2011

05/2011

09/2010

07/2009